כרגע באתר
9
6
6
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

לימודי פרסום ושיווק באינטרנט

המדיה האינטרנטית הפכה לפלטפורמה מובילה לשיווק על כל גווניו בשני העשורים השונים. באמצעות אתרי אינטרנט וכלים אינטרנטיים רבים, השיווק הפך למטלה שונה לגמרי מאשר בשנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת, מטלה שכיום היא קרובה הרבה יותר ללקוח הרלוונטי עבור כל בית עסק ומפרסם. עם גדילתו של תחום זה, גם תחום הלימודים של עולם הפרסום והשיווק באינטרנט גדל והולך ונהנה מחשיפה ומביקוש מתגבר.

07/06/2015

למי מתאימים לימודי פרסום ושיווק באינטרנט?

לימודי שיווק ופרסום באינטרנט הם לימודים נרחבים ביותר שיכולים לבוא לידי ביטוי במגוון צורות של פרסום ושיווק פרסום בגוגל ובפייסבוק, קידום אתרים אורגני, ניהול מוניטין ותחומי שיווק ופרסום רבים ואחרים מאפשרים לאנשי שיווק להשיג את מטרותיהם ולהגיע אל קהלי היעד הנבחרים למסעי הפרסום והשיווק שלהם. לימודי שיווק ופרסום באינטרנט מתאימים לאנשים שחיים את עולם האינטרנט, שהפייסבוק הוא בית שני בשבילם, שהיוטיוב הוא לא סתם עוד עמוד עם הרבה מאוד סרטונים, ושעולם השיווק מעניין אותם. אנשי שיווק ופרסום אינטרנטי צריכים בראש ובראשונה להבין את עולם האינטרנט ברמה גבוהה, על מנת שיוכלו להבין את הראש של הגולש הממוצע בצורה שתאפשר להם להגיע אליו בקלות ובפשטות. בנוסף, הם צריכים לחשוב מחוץ לקופסא, בדרכים שחורגות מהשגרה ומצליחות לחדור עמוק-עמוק לתוך התודעה של קהל היעד שעליו הם מנסים להשפיע.

מהם תחומי הלימוד במסלול לימודים זה?

מהם תחומי הלימוד במסלול לימודים זה?
ישנם מוסדות ומקצועות רבים המציעים מסלולי לימוד שונים בתחום זה. בכל אחד מן המוסדות המציעים לימודים בתחום זה תוכלו למצוא מסלולים מיוחדים המשלבים את המקצועות השונים שלדעתם הופכים אדם מן השורה לאיש שיווק ופרסום אינטרנטי. חלק מן המקצועות משלבים את לימודי השיווק והפרסום האינטרנטי עם לימודים אקדמאיים במקצועות השיווק השונים, וחלק ממוסדות הלימוד מתמחים בלימודי תעודה שונים המסמיכים את בוגריהם לעסוק בתחומים שונים של שיווק ופרסום. בגלל שמדובר בתחום חדש יחסית שלא הצליח להתבסס באקדמיה, רבים מן המוסדות המציעים מקומות עבודה בתחום מקבלים לשורותיהם בוגרי לימודים במוסדות שאינם אקדמאיים מכיוון שהם מתמחים בתחומים נישתיים וספציפיים הדרושים לחברה.

היכן מסיימי הלימודים בתחום זה יכולים לעבוד?

בפני מסיימי לימודים בתחום של שיווק ופרסום אינטרנטי עומדת הבחירה בין שתי אפשרויות מרכזיות: לעבוד בתור עצמאיים המספקים שירותים מקצועיים ללקוחות שצברו במהלך עבודתם, או לעבוד כשכירים בחברה המספקת שירותי שיווק ופרסום באינטרנט. כמובן שהעבודה בתור עצמאיים בתחום משתלמת הרבה יותר ברוב המקרים, אך היא קשה יותר ומתאימה לאנשים שאוהבים להגדיל ראש ולהיות הבוסים של עצמם. העבודה בתור שכירים בחברות קיימות יכולה להיות קלה יותר, אך משתלמת פחות במונחים כלכליים ומונחי אפשרות הרווח לאלו שיודעים להתמיד ולצבור לעצמם קליינטורה המספקת עבודה קבועה בתחום שאותו למדו. בין אם עצמאיים או שכירים, מה שבטוח הוא שהדרישה לאנשי שיווק ופרסום במדיה האינטרנטית רק גדלה והולכת, וכיום לא חסרה תעסוקה בשוק לבוגרי הלימודים בתחום.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים