כרגע באתר
6
4
7
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

מתיישרים לימין – סידור חנויות יד שנייה

ישנו טרנד הולך ומתעצם של רכישת חפצים ביד שנייה. נדמה שאם פעם רכישת חפצים מיד ראשונה, מהניילון, היוותה עבורנו את שיא הריגוש והעניקה לנו חוויה מיוחדת של קנייה, הרי שכיום התהפכו היוצרות.

16/11/2015
בעוד שרכישה של מוצרים חדשים מעמידים אותנו בשורה אחת עם עוד המון קונים אחרים, בעת שאנו רוכשים מוצרי יד שנייה הפריט שברשותנו הופך להיות ייחודי וכזה שאין עוד אחד כמותו. דמיינו לעצמכם חולצה חדשה אשר נקנתה באחת החנויות המובילות אשר מיוצרים ממנה מאות יחידות על מנת לספקם לקהל הרחב. ישנה סבירות גבוהה שמחר בעבודה תפגשו את החולצה שלכם, אך על מישהו אחר. כשמדובר בחפצי יד שנייה הרי שישנו יתרון בולט עבורכם בכל הקשור לייחודיות ולערך הפריט שברשותכם.

הכל מהכל

פעם תחום היד השנייה היה מחתרתי מאד ונחלתם של מעטים אשר היו נחשבים כאספנים, ואפילו שהיו רוכשים מוצר מיד שנייה, לא תמיד היו משתמשים בו אלא היו רוכשים אותו רק בשל יוקרתו וערכו הסנטימנטלי. כיום נדמה שישנה מגמה שונה לגמרי אשר מעמידה את פריטי היד השנייה במעמד כה נחשק עד שכולם זונחים את המוצרים החדשים וחושקים באלו אשר היו כבר בשימוש. חפצי נוי, רהיטים, מערכות הושבה, תמונות, פרטי לבוש, תכשיטים ואפילו תקליטים ישנים – את כולם תוכלו למצוא בשווקים ייחודים ובחנויות אשר מתמחות בסחורה מסוג שכזה אשר באה להנגיש לקהל הקונים את החפצים המיוחדים והנדירים.

אירגון נכון – קהל מרוצה

חובבי פריטי היד השנייה הינם רבים כאשר ישנן קבוצות של חובבי הפריטים אשר כל אחת מהן אוהבת סקטור אחר בעולם היד השנייה. בשעה שחלק מהקונים מגיעים לחנויות שכאלו על מנת לרכוש פרטי לבוש, ישנם אספנים אשר מגיעים על מנת לרכוש תקליטים ישנים, ובנות צעירות שמתעניינות בתכשיטים בעלי מראה אותנטי ועתיק. לכן, בעת שמסדרים חנות שכזו אשר מכילה מטבע הדברים המון פריטים, חשוב לחלק את החנות לאיזורים אשר יאפשרו לקהל הלקוחות להתמצא בקלות ולגשת מיד לאיזור אשר לשמו הגיע הלקוח. ישנן חברות אשר מתמחות בסידור, תצוגה לחנויות ואירגון החנות על מנת להפוך את המקום למזמין יותר.

כל דבר במקומו

החשיבות של סידור החנות הינו קריטי, שכן חנויות רבות אשר מכילות מגוון כה רחב של פריטים, נוטות להיות מבולגנות ולקבל מראה של דוכן בשוק ולא של חנות. לכן, השקיעו בסידור החנות בשעה שכל אחד מהפריטים מקבל את מלוא תשומת הלב על מנת להנגיש ללקוחות את אשר הם באו לחפש בקלות יחסית. חובבי בגדי היד השנייה לדוגמא, ירצו לשלוף את הפריטים השונים בקלות ובאמצעות מערכות תלייה שונות עליהן אפשר לאחסן את הבגדים, ולא מתוך ארגז מזדמן. מערכות תלייה שכאלו יאפשרו לקהל הלקוחות לקבל את שהם רוצים, ולכם, כבעלי החנות מובטח סדר ושמירה מירבית על הפריטים השונים.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים