טיפים לעבודה בקד"מ באמצעות מגנטים לפרסום
לא קל להתבלט בימינו, בין אם אנחנו מפרסמים מודעה למכירת רכב ובין אם אנחנו רוצים לשווק את השירותים או המוצרים שלנו ולהגדיל את המכירות.
24/02/2016

מחשבה לטווח ארוך
קד"מ באמצעות מגנטים הוא שיווק לטווח ארוך, בכדי שהוא יהיה אכן אפקטיבי חובה לוודא שהמגנטים עבים דיים, זכו לציפוי למינציה משובח ובאופן כללי איכותיים ובעיקר עמידים - מגנטים שלא יחזיקו מעמד זמן רב על המקרר פשוט יושלכו לפח, ואילו אותם המגנטים שימשיכו להיצמד למקרר אבל הכיתוב עליהם ידהה או שהם יתקלפו גם כן לא ימלאו את ייעודם. למעשה מגנטים באיכות ירודה אף עלולים לגרום נזק וליצור לעסק שמפורסם עליהם תדמית שלילית.
להבליט את פרטי יצירת הקשר
אנחנו חיים בעידן שבו רובנו אם לא כולנו ממהרים כל הזמן ורמת הסבלנות הופכת נמוכה יותר ויותר. בהתאם, כדאי להקל על הלקוחות הפוטנציאליים ולהבליט את מספר הטלפון שלכם או של העסק, כדי שהם ימצאו אותו בקלות תוך שנייה-שתיים - אם הם יידרשו ליותר מכך הם עלולים לעבור למגנט הבא או לחפש את מבוקשם בגוגל.
גדול אבל לא גדול מדי
מגנט פרסום קטן מדי ייעלם בין ים המגנטים שסביבו ואילו מגנט גדול מדי עלול להרתיע את האנשים כך שמומלץ לבחור גודל סטנדרטי פחות או יותר - ולהפוך את המגנט לבולט באמצעות גרפיקה מושכת או ייחודיות בדרך אחרת.
נסו להפוך את המגנטים למיוחדים
כאמור על-מנת שהמגנט יתבלט וימשוך אליכם לקוחות חדשים כדאי לנסות להפוך אותו למיוחד - איור עם קריצה, טקסט קצר שמושך את העין כל פעם מחדש, מתכון לעוגה (עבור מגנט שנועד לקדם את המכירות של קונדיטוריה) או כל רעיון מקורי אחר שרלוונטי לשירותים/מוצרים שאתם מקדמים.
אם תקפידו ליישם את הטיפים הנ"ל, גם אתם תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של מגנטים לפרסום ומהתרומה המשמעותית שלהם לקידום מכירות.
בהצלחה!
בהצלחה!