כרגע באתר
7
2
6
,
3
מודעות
כניסה לאזור האישי

חידושים בעולם התקשורת האירגונית

תקשורת ארגונית – מושג שהגיע לאוויר העולם רק לפני כמה שנים, הופכת היום להיות הציר המרכזי שעליו נשענת פעילותו של כל ארגון – קטן כגדול.

31/03/2016

הקדמה

עולם התקשורת הארגונית מתחדש כל הזמן, וזאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שיכולה לשרת אותנו בעידן שבו אנחנו חיים. זה התחיל בהגעתו של הטלפון הקווי אל המשרד – שאפשר תקשורת מיידית בין העובדים לבין עצמם, המשיך בהגעתו של המחשב אל המשרדים – פריצת דרך שאפשרה לעובדים לבצע את העבודה בצורה טובה ויעילה יותר, עבר בטלפון הסלולרי שאפשר למנהלים להיות בקשר עם העובדים שלהם ולעובדים להיות בקשר בינם לבין עצמם גם כשהם מחוץ למשרד, המשיך באינטרנט שפתח צוהר גם לתקשורת מהירה וטובה יותר בין העובדים לבין עצמם ובין העובדים ללקוחות הארגון, וכל הזמן זה ממשיך ומתחדש, והופך את התקשורת הארגונית לתקשורת מהירה, שמאוד מייעלת את העבודה.

האופן שבו התקשורת הארגונית של היום מייעלת את העבודה

האופן שבו התקשורת הארגונית של היום מייעלת את העבודה
הבוס צריך משהו מהמזכירה שלו? הוא כבר לא צריך לצאת מהחדר ולגשת לבקש ממנה – הוא יכול לשלוח מייל; עובד צריך מידע מסוים מקולגה שלו שנמצא בבניין השני? הוא יכול לבקש ממנו לפקסס לו את זה או לשלוח לו במייל; עובד רוצה לתקשר בצ'אט עם עובד אחר? הוא יכול להתחבר לאינטראנט ולצ'וטט בצורה חופשית. משמעות הדבר היא, שהיום הרבה יותר קל להיות בקשר עם העובדים, וכך גם לדעת בדיוק מה הם עושים וגם לנהל את העבודה בצורה הרבה יותר יעילה ויסודית.

גיוס עובדים באמצעות תקשורת ארגונית

גם התהליך של גיוס עובדים הופך להיות קל יותר בזכות התקשורת הארגונית. אם מנהל של מחלקה מסוימת צריך לגייס עובד חדש, הוא יכול לשלוח באופן מיידי בקשה למי שעומד בראש מחלקת משאבי אנוש, ולקבל תגובה מהירה על התחלת הגיוס. אם רוצים לגייס מישהו מתוך הארגון אפשר להפיץ מייל לכלל העובדים בחברה, וכך גם לנהל את כל הגיוס הזה במהירה.

מרכזיות IP

הצעקה של השנים האחרונות בתחום של תקשורת ארגונית היא התפתחותן של מרכזיות IP. מרכזיות אלה המבוססות על רשת האינטרנט, מאפשרות ניתוב מסודר יותר של השיחות הנכנסות, גם אם מתקשרים לקוחות חיצוניים וגם אם העובדים מבצעים שיחות בתוך הארגון עצמו. מרכזיות IP מאפשרות ביצוע מעקב מסודר יותר אחר השיחות, ובאפשרותן לתעד כל שיחה נכנסת, כך שהעובדים יכולים לחזור ולשמוע שיחות שביצעו עם לקוחות חיצוניים ופנימיים ועם קולגות, וכך לנהל את העבודה יותר בקלות.

תקשורת ארגונית בענן

היום הרבה מאוד ארגונים עושים שימוש בצעקה האחרונה בתחום גיבוי הנתונים: גיבוי נתונים בענן. הענן מאפשר לכל ארגון לאחסן את כל המסמכים הרלוונטיים לעבודה שלו על שרת שיושב במקום אחר ויש בו הרבה מאוד מקום, וכך המנהלים יכולים להיות בטוחים שהכל שמור ושתמיד תהיה להם גישה לכל מסמך או תמונה שרק ירצו.

לסיכום

היום התקשורת הארגונית היא הרבה יותר נגישה והרבה יותר מהירה, ואין בכלל ספק שהיא מייעלת מאוד את העבודה, החל מהעבודה היומיומית ועד לגיוס עובדים חדשים. אין ספק גם, שעם הזמן התקשורת הארגונית תמשיך להשתפר, ותעשה את העבודה קלה ויעילה עוד יותר.
למידע נוסף בנושא תקשורת ארגונית מתקדמת גלוש לאתר voicenter.co.il
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים