כרגע באתר
6
3
7
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

איך לבחור את מוצרי הפרסום למיתוג העסק?

מידי שנה, ישנם תאריכים מיוחדים – אם בחגים או ימי סטודנט וחופשים - זהו הזמן המושלם ליצור מוצרי פרסום מדליקים – אותם אפשר לתת כתשורה למבקרים ובכלל לעשות בהם שימוש לקידום המטרות שלכם.

24/07/2016

מוצרי פרסום לפי קטגוריות

מוצרי פרסום לפי קטגוריות
אם אתם בעלי עסקים או מנהלי חברות המעוניינים לחלק ללקוחות שלכם מוצרי פרסום בכדי לשווק ולקדם את העסק, אתם צריכים לדעת שעומדות בפניכם אין סוף של אפשרויות אטרקטיביות אשר תספקנה מענה על הדרישות שלכם. הדבר נכון גם אם אינכם עסק מובהק ומשמשים בתפקיד כזה או אחר באגודות /עמותות ורוצים ליטול חלק פעיל בהפקה של ימי סטודנט למשל. כך יוצא, שכבר בבדיקה ראשונית לגבי האופציות של מוצרי הפרסום, אתם עתידים לגלות מגוון קטגוריות כאשר בכל קטגוריה מספר לא מבוטל של מוצרים רלוונטיים. לדוגמא, תוכלו למצוא קטגוריה העוסקת בספורט ובטיולים שם תמצאו מוצרי פרסום כגון: שמשיות, תיקי גב, כובעים, מזרוני ים, מידניות, בקבוקי שתייה, פנסי כיס ועוד.. ועוד.. מוצרי קיץ הם פופולארים במיוחד שכן האירועים הפופולארים ביותר עבור הסטודנטים הם אירועי הפאנג'ויה שמתקיימים מידי שנה באילת. הבחירה במוצרים אמורה להתבצע בהתאם לתקציב שלכם, לסוג העסק ולמיתוג שלו – במקרים רבים, החברה המשווקת את אותם המוצרים תוכל לסייע לכם בבחירה הנכונה בהתאם לדרישות שלכם ולצרכים של העסק.

מבחר גדול – איך להתמקד?

בעל עסק אשר עושה את הצעדים הראשונים בעולם מוצרי הפרסום יכול למצוא את עצמו מאבד את הידיים והרגליים בתוך כל האפשרויות. בכדי להימנע ממצבים שכאלו, עליו לבחור בצורה מסודרת, תוך כדי לקיחה בחשבון של הפרמטרים החשובים – יש לתכנן את התקציב המוקצה למטרה זו, להבין את הכמויות, לחשוב מי הם אותם אנשים אשר עבורם מיועדים המוצרים, מה התחביבים שלהם ואלו מאותם מוצרי פרסום יכולים להיות שימושיים עבורם. בהתאם לכל הפרמטרים והשיקולים הללו לבחור בסופו של דבר את אותם המוצרים אשר "יעשו את העבודה" בצורה הטובה ביותר ויאפשרו לבעל העסק לראות תוצאות בפועל – עלייה במכירות, חזרה של לקוחות קיימים וכן הלאה. אם לא מדובר במוצרים למכירה בהכרח ההמלצה היא פשוטה ונכונה כמעט בכל תחום המסחר- ניתן לרכוש בצורה מרוכזת בכמות גדולה ואז קלף המיקוח על המחיר היחסי עבור מוצר בודד גדול יותר וכך תוכלו לקבל מחיר טוב יותר. כשמדובר בתשורה לסטודנטים – מה שכמובן מכתיב את הטון הוא התקציב שמתפצל כמובן בין המוצר עצמו (שיש לו עלות שתרד ככל שהכמות תעלה)/ המיתוג המיוחד שמוסיפים למוצר וניתן לשחק עם המשוואה הזאת שכן יש המון סוגים של מיתוג – כמו הדפסה/ חריטות/ הטבעות / הדבקות ולהן מחירים שונים.

ההשקעה משתלמת

אז נכון ששימוש ברעיון של מוצרי פרסום בכדי לקדם ולשווק את העסק זה צעד אשר כרוך בהוצאה כספית שבמקרים רבים לא תהיה קטנה. יחד עם זאת, ההשקעה בהחלט יכולה להשתלם – מתנות מעוצבות, שימושיות ואיכותיות הינן בעלות כוח לגרום ללקוחות קיימים לשמור נאמנות לאותה החברה ולהביא גם לקוחות חדשים. הרעיון הוא ליצור חווית שימוש חיובית במוצר ובכך להיכנס לתודעה בצורה חיובית – חיזוק הקשר בין הסטודנטים למערכת/לאגודה וכיוב'. מהסיבה הזאת, מומלץ להכניס למערך השיקולים גם את הנושא של השקעה ותוצאה ובהתבסס על כל הפרטים הללו גם יחד לקבל בסופו של דבר את ההחלטה הנבונה והטובה ביותר לגבי אותם מוצרי הפרסום. ניתן לבצע מיתוג מיוחד של האוניברסיטה/ אגודה כמעט על כל מוצר. לרוב תוספת של מיתוג המשמעות שלה היא תוספת תשלום אך זיכרו – עבור כמות גדולה תקבלו מחיר טוב יותר. בעלי העסקים המציעים מוצרי פרסום ישתפו איתכם פעולה כדי שיום אחד תחזרו לעבוד איתם והקשר העסקי יישמר.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים