הצטרפות למועדוני לקוחות לצורך רכישת דירה
יוקר הדיור בארץ הופך רכישת דירה לכמעט בלתי אפשרית, ודירה חדשה מקבלן נראית כמו חלום שלא ניתן להגשים לזוגות צעירים ומשפחות רבות. בכדי לנסות להקל על הבעיה, מועדוני לקוחות שונים עובדים ביחד עם יזמים וקבלנים ומשיגים הנחות משמעותיות על דירות חדשות בפרויקטים שונים. כוח הרכישה של המועדון מצליח להוריד את המחיר ומאפשר רכישת דירה חדשה מקבלן למשפחות רבות.
13/09/2016

כיצד מועדוני לקוחות מוזילים את עלות הדירה? ראשית באמצעות כוח רכישה
כאשר מועדון לקוחות נושא ונותן עם יזם על מנת להוריד את עלויות הדירות ללקוחותיו הוא מציג בפני היזם את כמות הלקוחות במועדון. כמובן שלא כל לקוח במועדון יהיה מעוניין ברכישת דירה, אבל על ידי ניתוחים סטטיסטיים ניתן להסיק כמה לקוחות בערך ירצו לרכוש דירה ועל ידי כך לקבל הצעת מחיר עבור קבוצה גדולה של לקוחות. מאחר והתקשרות זו מביאה ליזם כמות גדולה של לקוחות שהוא לא צריך לחפש בעצמו, הוא מוזיל את העלויות עבור כל דירה באחוז מסוים, והוא עדיין מרוויח מאחר והוא חוסך בעלויות של פרסום, חוזים, ועוד.
שנית באמצעות השגת דילים נוספים של ספקים שונים
כאשר מועדון לקוחות מתאגד לרכישת דירה, לרוב הוא יציע דילים עם ספקים נוספים כמו נגרים, ספקי מטבחים, אמבטיות, ועוד. מאחר וכלל השירותים האלו הם שירותים יקרים מאוד המשפיעים משמעותית על מחיר הדירה, התאגדות לצורך רכישת השירותים הללו מוזילה מאוד את תהליך רכישת הדירה. כמו כן, מועדון לקוחות המספק הצעות לרכישת דירה לרוב יציע גם דילים למשכנתא בריבית נוחה, תנאי תשלום נוחים (פריסת תשלומים), שכר טרחה לעורך דין, ושירותים נוספים אשר יקלו על תהליך הרכישה.
המחיר לא תמיד זול כפי שהוא נראה
על אף היתרונות הרבים לרכישת דירה כחלק ממועדון לקוחות, המבצעים הם לא תמיד אטרקטיביים כפי שהם נראים. מועדוני לקוחות חלשים לרוב לא יצליחו להשיג דילים מאוד טובים עבור הלקוחות שלו, לעומת מועדוני לקוחות גדולים וחזקים אשר יצליחו להשיג הנחות משמעותיות בהרבה. לפני שרוכשים דירה דרך מועדון לקוחות כדאי לברר כמה הדירה עולה ברכישה ישירות מהיזם כדי לוודא שההנחה הניתנת היא הנחה אמיתית ולא רק טריק שיווקי.