כרגע באתר
9
6
7
,
2
מודעות
כניסה לאזור האישי

כיצד למשוך לקוחות בצורה הטובה ביותר?

גיוס לקוחות הוא המשימה החשובה ביותר של נותני שירות, חנויות ובעלי עסקים. במאמר הבא נסביר כיצד עושים זאת ונבין את ההבדלים בין מיתוג בעזרת כרטיסי ביקור לבין שיטות פרסום אחרות

26/11/2017
כל איש עסקים או בעל חנות מבין את החשיבות של משיכת לקוחות. אף חברה לא יכולה להרשות לעצמה לקפוא על השמרים ולהסתפק במעגל הלקוחות הקיימים, היות ולא תמיד ניתן לדעת מה יביא יום וכיצד יתפתח השוק. השאלה העיקרית המטרידה את נציגי המגזר העסקי היא לפיכך כיצד מרחיבים את מעגל הלקוחות וכתוצאה מכך גם מגדילים את הרווחים.

הנה כמה דרכים למשוך לקוחות בצורה טובה ויעילה:

א. כרטיסי ביקור - הדרך הראשונה היא גם הפשוטה ביותר. בדרך הזו פשוט מדפיסים כרטיסי ביקור ומשתמשים בהם על מנת למתג את העסק, ליצור בידול מול המתחרים וכמובן להניע לפעולה. בעולם העסקים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, לכן הכרטיס שמוגש ללקוח הוא אמצעי תקשורת אפקטיבי ונפוץ. מעבר לכך, העלות הראשונית של הכרטיסים נמוכה ולכן מדובר על דרך משתלמת.
ב. פרסום ושיווק - עוד דרך למשוך לקוחות יכולה לשלב בין שיטות פרסום ושיווק. ניתן לדוגמא לפתוח קמפיין פרסום ברדיו, לתלות שלטי חוצות במרכזי קניות ורחובות סואנים או להזמין מודעות שיווק בערוצי הטלוויזיה. היתרון הוא אפקטיביות כמעט מיידית של הקמפיין, אך החיסרון הוא עלות של עשרות ומאות אלפי שקלים. כתוצאה מכך, פרסום ושיווק באמצעי המדיה היא לרוב דרך שאינה רלוונטית עבור העסקים הקטנים והבינוניים.
ג. קידום מכירות - אפשר למשוך לקוחות חדשים על ידי ניצול מערכת היחסים עם הלקוחות הקיימים. את זה עושים באמצעות קידום מכירות באופן אישי, באינטרנט או בחנות עצמה. ניתן לדוגמא להעניק הטבה לכל לקוח קיים שמביא איתו לקוח חדש, או לעודד לקוחות לקחת כרטיסי ביקור ולחלק אותם לחברים. לקוחות קיימים שמעורבים במאמצי הפרסום והשיווק של העסק יסייעו למשוך אנשים חדשים ויחשפו את המוצר לקהל יעד רלוונטי.

טיפים לשימוש בכרטיסי ביקור ופרסומות

מלבד האמור לעיל, משיכת לקוחות חדשים דורשת צבירת מיומנות וניסיון. עסקים טריים לא תמיד מכירים את כללי המפתח ולכן הם מוצאים את עצמם מתמודדים עם שורה ארוכה של הוצאות בלתי רצויות. הטיפ בהקשר הזה הוא קודם כל ליצור קשר ברור בין החברה, העסק או השירות לבין הקמפיין. אפשר לעשות זאת לדוגמא עם עיצוב ספציפי של כרטיסי ביקור או בעזרת מיתוג מחדש עם לוגו, מסר ממוקד וגרפיקה מתאימה.
שנית, יש להשתמש בכרטיסי ביקור ופרסומות בצורה מעודנת ואלגנטית. אין טעם להציף את קהל היעד במסרים שיווקיים בגלל שזה עלול ליצור תחושת מיאוס. חשוב לתכנן לטווח ארוך, להגדיר מראש את מסגרת התקציב של הקמפיין ולעקוב בזמן אמת אחר הביצועים.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים