כרגע באתר
3
3
4
,
3
מודעות
כניסה לאזור האישי

זה כבר לא עולה כסף - פרסום דרושים חינם

כאשר באמת רוצים, אפשר כמעט תמיד למצוא אלטרנטיבות חינמיות, לכל דבר, אפילו כאשר מדובר בתחום כוח-אדם וגיוס עובדים. במידה שמשרה מסוימת התפנתה בעסק, בשל התחדשות או התפתחות כלשהי, ייתכן שיהיה צורך בגיוס עובדים חדשים בכדי לאפשר את המשך פעילותה התקינה של החברה. בכדי לאתר עובדים מתאימים לאיוש המשרה, נוהגים בעלי עסקים לפנות לאופציה המשתלמת, הנפוצה והנוחה ביותר של פרסום דרושים חינם. בנוסף, ברור שישנם ערוצים רבים לפרסום מודעות דרושים בתשלום.

26/01/2015

מהו בעצם פרסום דרושים חינם

אפשר לנהל פרסום משרות גם בחינם. פרסום דרושים חינם, כמו כל שיטת פרסום אחרת, מאפשרת גם היא למנהל החברה להציג בגלוי את המשרה הפנויה, ואת הצורך בעובד חדש שיאייש אותה. פרסום נכון יוביל למשלוח קורות חיים, שבתהליך מיון ייאתר באמצעותם העובד המתאים. שלל אמצעי תקשורת יוכלו לסייע במציאת עובד זה. רשת האינטרנט היא דוגמא מעולה לפלטפורמת פרסום שיכולה להיות חינמיית, במידה שיודעים כיצד להשתמש ולתפעל אותה; רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר מאפשרות שימוש חופשי בהן עבור פרסום דרושים חינם, שמגיע בסופו של דבר לעשרות, ואולי אף למאות דורשי עבודה פוטנציאליים. מובן שקיימת גם האפשרות של פרסום מודעות דרושים באתר הבית של החברה, ובקרב עובדי החברה, חבריהם, מכריהם ובני משפחותיהם, שעשויים להוביל לעובד המתאים ביותר.

פרסום מודעות דרושים בתשלום

פרסום מודעות דרושים בתשלום
פרסום מודעות דרושים בתשלום מתאפשר גם כן באמצעות המדיה הקיימת – אמצעי התקשורת, באמצעותם יכולים בעלי העסקים לפרסם אודות המשרה שהתפנתה / נוצרה ואודות הצורך בגיוס עובד/ים חדש/ים, או נוספ/ים. אתרים ספציפיים, המכילים לוחות דרושים, מאפשרים לבעל העסק לפרסם את המשרה בתשלום, וליהנות מהחשיפה הרבה לה זוכה האתר. יתרה מזאת, פרסום מודעת דרושים בעיתונות המודפסת עדיין פופולארית בקרב המגייסים; התשלום הוא סמלי ומאפשר חשיפה רבה לקוראי עיתונים ולמכריהם. לא נשכח גם את חברות כוח האדם וחברות ההשמה, שביכולתם להגדיר במקצועיות את תפקיד והגדרת המשרה, ולהפעיל תהליך מיון וסינון המועמדים, בכדי לסיים את התהליך עם המועמדים המתאימים ביותר לדרישות התפקיד.

מה כדאי – פרסום דרושים בתשלום או פרסום דרושים חינם

פרסום דרושים חינם או בתשלום – שתי שיטות המעניקות לבעל העסק את היכולת ליהנות מחשיפה מרבית של תהליך גיוס העובדים, תוך ניצול חכם של אמצעי התקשורת ופניות רבות של דורשי עבודה המעוניינים לאייש את המשרה הפנויה. פרסום משרות מאפשר לפרט במודעת הדרושים את תנאי המשרה, אופייה ודרישותיה, כך שהמתעניינים והפונים יהיו אלו שבסופו של דבר יתאימו לדרישות התפקיד וגם יהיו מעוניינים באיוש המשרה. חשיבות הדבר היא דווקא בפרסום המשרות, ולא בדרך הפרסום. בוודאי שפרסום דרושים חינם מהווה יתרון כלכלי לבעל העסק, אך הוא עדיין חופשי לבחור את שיטת הפרסום המועדפת עליו.
פעולות נוספות :
שיתוף בפייסבוק
הדפס כתבה
שלח כתבה לחבר
הוסף למועדפים